sobota 5. ledna 2013


Kvinde, 47 ar, fra Lolland-Falster
Jeg er liderlig. Elsker PIK OG FA SLIKKET MIN LILLE MIS. livet og tattoveringer, mine hunde,, og meget andet



Kvinde, 35 ar, fra Nordjylland (9430)
Hej med dig :) Jeg er her for at se om ikke der findes en kvinde/pige som har lyst til hjalpe mig med at udleve en fantasi om at have sex med en anden kvinde. Du ma meget gerne vare XL som mig selv, for tander mest pa en kvinde med former. Jeg er godt gift, og min mand kender bade til denne profil og min fantasi, sa er du mand og far lyst til at skrive til mig - spar din tid for jeg soger kun kvinder!! Jeg satter stor pris pa at du er dig selv og sa er det egetlig ikke sa vigtigt hvordan du ellers ser ud eller hvem du er, bare du tor vare dig selv. Hvad jeg mere skal skrive lige nu ved jeg ikke, men skriv endelig til mig og sporg - alle for svar.



Kvinde, 22 ar, fra Vestsjalland
Hej & velkommen til min profil her helt ny herinde.:-)
i kan kontakte mig pa facebook - amina mangafic har billeder derinde jeg er en pige pa 22ar kommer fra en kedelig by Koge min hojde er 160 :-) jeg er en lille pige smiler mere i ville vide om mig amen sa aben dog munden menneske og skriv lys billeder ikke i kan spoger mig om alt er en aben og arlig person<3


Žádné komentáře:

Okomentovat