neděle 6. ledna 2013


Kvinde, 45 ar, fra Midtjylland (6064)
hej jeg soger nogle dejlige kvinder til sex gerne omkring hvor jeg kommer fra bare skriv og jeg svare har igen intresser i mand det siger mig ikke noget


Kvinde, 21 ar, fra Kobenhavn
hey alle frakke fyre, og chiks! i aften er det stor onani-aftne, og jeg savner en der kan tande lidt op forneden med nogle frakke beskeder om hvor hardt han vil kneppe mig i min svedige kusse, mens han spermer ud over mig! ses vi i chatten?

Kvinde, 37 ar, fra Nordsjalland
Er ny her, kigger lige lidt rundt ;-) Jeg soger en legekammerat i alderen 27-43 ;-)
Er ikke VIP, sa kan ikk lase breve fra dem der heller ikke er VIP ;-)

Vedhaft et billed af dit ansigt ;-)



Kvinde, 18 ar, fra Midtjylland
Jeg soger en en sexpartner som er frisk pa et blowjob og gerne vil slikke lidt fisse!


Kvinde, 23 ar, fra Kobenhavn
Jeg bud, romantisk og folsom person! . Jeg kan godt lide at lase, lytte til musik og kommunikere med mennesker. Jeg er positiv person og kan lide at smile meget! Jeg onsker at finde den mand, som jeg vil vare i stand til at gore glad i seng ..


Kvinde, 42 ar, fra Nordsjalland (3400)

Jeg soger mand omkring 25-50 ar fra Nordsjallandsegnen, som vil bruge mig, binde mig, tage mig hardt, udfylde mine huller. Hvis I er 2 eller flere, som har lyst til at forkale en liderlig frakkert som mig, sa skriv ogsa gerne. Jeg nyder at blive brugt, og stiller ogsa hellere end gerne op til lettere s/m og jeg vil rigtig gerne prove noget mere af det! Elsker at blive domineret. Jeg sprojter meget og nyder det...  Jeg vil kunne se ansigtet (allerhelst uden skag) pa dem, som jeg evt. skal lege med, ligesom jeg vil abne for mit eget private ansigtsbillede, hvis vi syntes der er belag herfor...

Jeg er alenemor og har derfor kun hver anden torsdag morgen til fredag eftermiddag samt hver anden mandag eftermiddag til tirsdag eftermiddag, men derudover har jeg mange hverdage om dagen. Sa mand der kan lege ogsa der, vil vare de foretrukne. Vi skal iovrigt kunne lege alle andre steder end hos mig! Skynd dig at skrive, sa vi kan dyrke en masser frak granseoverskridende sex.

Vade hilsner fra en liderlig frak tos


PS: Jeg vil gerne svare alle tilbage (vel at marke kun hvis der er billede pa profilen eller vedhaftet), men da jeg heldigvis far massevis af frakke tilbud fra andre liderlige, kommer det til at tage nogen tid... Haber pa forstaelse!

PPS. Hvis du/I skriver igen, efter jeg har skrevet pant nej tak forste gang, sa forvent ikke, at jeg har overskud til at skriver tilbage igen igen!! ss


Žádné komentáře:

Okomentovat