sobota 5. ledna 2013


Kvinde, 21 ar, fra Fyn
Hejsa.
Jeg kunne tanke mig at udforske min bi-side lidt mere - soger derfor en
pige til gensidig hygge. Par har ingen interesse -



Kvinde, 54 ar, fra Vestsjalland (4400)
Jeg er en gift bi pige pa 54 som soger pige ...
.Min drom er at finde en rigtig sod veninde pa min alder til lidt hygge,i og uden for sengen evt. modes over en kop kaffe/te, tale om alt mellem himmel og jord , og maske lidt pigesex...eller tage pa byture og ose lidt, cafe besog er nu ogsa hyggeligt...det ville vare lidt rart hvis du samtidigt var her fra vestsjalland.....Senere hvis lysten er der vil min mand gerne deltage....
Vi soger ogsa par pa vores alder, pigesex er et must.
min mand er 63 ar 183 hoj slank. lidt gra i toppen men er meget aktiv i sengen.

Žádné komentáře:

Okomentovat