pondělí 7. ledna 2013


Kvinde, 18 ar, fra Sonderjylland
Jeg vil bare prove og finde nogen at skrive lidt med, og se om det bliver til mere :D
Ellers sa sporg hvis i vil vide noget, ved ikke lige hvad man skriver her inde ^^




Kvinde, 20 ar, fra Ostjylland
jeg er en frak tos pa 20 fra ostjylland omradet ;)

jeg soger folk fra 18-28, da aldre typer ikke falder i min smag.

jeg har lavet profilen for at se om der er nogle af jer slemme mennesker som kan stille mine lyster!? jeg soger primart mand, men maske ogsa kvinder! ;-)

SA BARE KOM AN!

jeg har ikke vip da jeg lige har oprettet min profil.

hvis du er intra sa skriv til mig og se om du maske kan gore mig lidt vad i trussen? ;)

kys og klem sprodtos!





Kvinde, 27 ar, fra Nordjylland
Hej jeg e der en frisk og frak pige der soger nogle frakke bekendtskaber. Jeg er 174 hoj vejer 67 kg og bruger 75c i bh og medium i trusse. Jeg er glat og jeg er stram ;) skriv hvis i vil vide mere ;)



Kvinde, 28 ar, fra Nordsjalland
Super dejlig Thai tos soger uforpligted sex  det kan ikke forga hos mig men hos dig. Jeg er ikke vip sa kan ikke lase vip mail, men du er da velkommen til at forare mig en. :p Knus Nansy




Kvinde, 33 ar, fra Ostjylland
Fyr soges til at kneppe mig pa hotelvarelse i ostjylland. Min mand er ok med jeg udlever denne fantasi. Han vil se pa og evt. deltage senere eller filme det, sa vi har vores egen lille sexfilm :-).



Kvinde, 21 ar, fra Kobenhavn
En pige pa 21 ar, der gerne vil lidt frakt chat med evt cam...
Jeg soger ikke noget irl, derfor ma jeg skuffe jer der gerne vil.
Det her er stedet for jeg kan udove mine fantasier, men det skal
ikke komme for tat pa mit 'rigtige' liv.

Soger kun chat og ikke andet !












Žádné komentáře:

Okomentovat